3 yıl içinde 1000 bayi hedefleniyor

https://ad.doubleclick.net/ddm/pfadx/N6553.1198341PATRONLARDUNYASI.CO/B28771429.350444812;sz=0x0;ord=[timestamp];dc_lat=;dc_rdid=;tag_for_child_directed_treatment=;tfua=;dcmt=text/xml;dc_sdk_apis=[APIFRAMEWORKS];dc_omid_p=[OMIDPARTNER];gdpr=${GDPR};gdpr_consent=${GDPR_CONSENT_755};ltd=

Bu sene 20’ncisi düzenlenen Bayim Olur Musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı Yenikapı Avrasya Dr. Mimar Kadir Topbaş Gösteri ve Sanat Merkezi’nde kapılarını açtı. 30 Ekim’e kadar sürecek ve Türkiye franchise sektörünün nabzını tutacak olan fuarda CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Yardımcısı Bulut Batum da perakende sektöründe bayilik sisteminde gelinen son noktayı ve hedeflerini girişimci adaylarıyla paylaştı.

“Türkiye’de 30. yılımıza sayılı günler kala, CarrefourSA olarak gelişmenin bir parçası olmak ve kendi başarılı olmasını yazmak isteyen girişimcileri bayilik sistemiyle buluşturuyoruz” diyen CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Yardımcısı Bulut Batum, açıklamalarına şu laflarla devam etti:

“Doğrusu CarrefourSA’da söylemimiz doğrultusunda yılların getirmiş olduğu bu birikim ve tecrübeyi Türkiye’nin her noktasına ulaştırmayı hedefliyoruz. Bayilik sistemimizle CarrefourSA çatısı dibine giren her girişimcimizi ürün ve yığın yönetimi, IT sistemleri, lojistik süreci ve marketing gibi bütün mevzularda rastgele bir karşılık almadan destekliyoruz. Türkiye genelindeki 13 depomuz vasıtası ile Türkiye’nin her yerine ulaşabilen bir lojistik desteği sağlıyoruz. Güvenilir marka imajımız ve haiz olduğumuz büyük satın alma kuvvetiyle de bayilerimiz için geniş bir ürün yelpazesi sunuyoruz. Bayilerimiz kurumsal altyapımıza girerek hızlıca kuvvetli ve sürdürülebilir bir gelişme yakalıyor. Sektöre bu haliyle ilk kez bizim kazandırdığımız bayilik yapılanması vasıtası ile esnaf ve girişimciler kendi işletmelerini kurarken, kuruldukları bölgedeki müşterilerine doğru ürünü, doğru üreticiden doğru fiyata CarrefourSA kalitesiyle ulaştırıyor.”

Kadın girişimcilerin sayısı artıyor

“Esnafı ve yerli girişimciyi desteklemek amacıyla yola çıktığımız ve 2 yılı geride bıraktığımız bayilik sisteminde mühim bir yatırım hayata geçirdik. Bu süreçte 44 ilde bulunan 850 mağazamızın 160’ını bayilerimiz oluşturuyor. Bu bayilerimizin 25’i hanım girişimcilerimizin yönetiminde. Elbette önümüzdeki dönemde bu sayıyı çoğaltmak da mühim hedeflerimizden biri. Hali hazırda çalışanlarının yüzde 40’ı hanım olan CarrefourSA için bayilik sisteminde de hanım girişimcilerin ön plana çıkması için desteklerimiz devam edecek.”

3 sene içerisinde 1000 bayi hedefleniyor

Mini, Süper ve Express formatlarda bayilik verdiklerini söyleyen Bulut Batum, “Bayilik yapılanması organize perakende pazarı ve Türkiye ekonomisi açısından da oldukça değerli. Esnafı yitirmek yerine kazanmak için çıktığımız bu yolda bayilik sistemi girişimci ve esnaf için oldukça karlı bir yatırım. Bu yatırımlar bayiliğin konsepti ve büyüklüğü bakımından değişim gösterebiliyor. Mini ve süper konseptlerimiz için metrekare başına yatırım maliyetleri 5-7 bin TL arasında değişiyor. Akaryakıt yanındaki Express mağazalarımız için ise yatırımlar 6 ile 8 bin TL arasında değişiyor. Yatırımın geri dönüş süresi ise 2 sene gibi kısa bir müddet içerisinde tamamlanıyor. CarrefourSA olarak bayilik sistemine gelen talepler bizim açımızdan sevindirici. Önümüzdeki 3 sene içerisinde hedefimiz 160 olan bayi sayımızı 1000’e çıkarmak.” dedi.

Bir yanıt yazın

beylikdüzü escort