İnfluencer Pazarlaması Güzellik Sektöründe Yükseliyor

Tüketicilerin artık reel ve deneyimlenmiş içerikler görmek istediklerini belirten Dr. Öğr. Üyesi Pelin Özgünay, filtrelerden ve düzenlenmiş fotoğraflardan kullananların uzaklaştığını söyledi.

“MÜKEMMEL GÖRÜNÜMDEN TÜKETİCİLER UZAKLAŞIYOR”

Popüler inanışın aksine tüketicilerin görselliğe daha azca ehemmiyet verdiğini anlatım eden Özgünay, “İnfluencerların toplumsal medya mecraları vasıtasıyla tüketiciye sunmuş olduğu içeriklerin çoğu, ham ve prova edilmemiş oluyor. Fenomenlerin gündelik halleriyle, örnek olarak bornozla güzellik ve sıhhatli hayat içinde ne olduğu yayınlaması sıklıkla görülüyor. Bu da, bu içeriklerin daha ulaşılabilir ve keyifli olmasını sağlıyor. En önemlisi de, tüketiciler artık ‘gerçek’ ve ‘deneyimlenmiş’ içerikler görmek istiyor. Filtrelerin kullanılması ve fotoğrafların düzenlenmesi ile oluşan kusursuz görünümden tüketiciler uzaklaşıyor. Bu yüzden de artık daha çok dokuya, sivilce izlerine ve ince çizgilere haiz cilt görüyoruz” diye konuştu.

Günümüzdeki bir çok güzellik markası, iş donanması yapmış olduğu influencerın paylaşmış olduğu içeriklerin ‘gerçek’ bir deneyimin yansıması bulunduğunu kullananların görmesini istiyor. Bu nedenle de fenomenlere, paylaşım yapmadan ilkin ürünleri birkaç ay kullanarak tecrübe kazanma süresi veriyor. Bunun, orijinal ve reel bir tecrübesi yansıtabileceğini belirten Dr. Özgünay, “Konu influencer pazarlaması olduğunda, güzellik markalarının her segmentte doğru marketing stratejileri oluşturması büyük ehemmiyet kazandı. Lüks markalar için esin verici içerik oluşturmaktan tutun da dermatolojik markalar için eğitici ve reel içerik oluşturmaya kadar her segment için bir şeyler bulunuyor. Doğru influencerlar ve stratejiyle markalar, hedef kitlelerinin dikkatini çeker ve sonuçta da yüksek marka tercihi yaratacak kuvvetli kampanyalar oluşturabilir” ifadelerini kullandı.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı / Ekonomi

Bir yanıt yazın

beylikdüzü escort